На полігоні Аеродром відбулося відкриття сезону дві тисячі десятого року з дрег- рейсінгу. У змаганнях, які були організовані за підтримкою комбінату імені Ілліча, взяли участь автомобілі п"яти класів. Відкриття сезону дві тисячі десятого року з дрег-рейсингу стало справжнім святом для прихильників потужних моторів. Здається, Маріуполь вже став справжнім центром розвитку цього виду спорту у південно- східній частині України.Традиційно спонсором змагань виступило страхове товариство Іллічівське. Взагалі, без участі комбінату імені Ілліча проведення цього автошоу було б неможливо. Куюмджи: "Автомобильный спорт-дорогостоящий, нужны вложения, энтузиазма мало. Приятно, что нас поддерживает СО Ильичевское, оно учредило приз-5000 гривен. Сайт Ильич-ин юэй поддерживает нас и сегодня проводит лотерею полезных призов среди зрителей." Незважаючи на невелику дистанцію перегонів, а це чверть милі, тобто чотириста два метри, потужність мотора тут грає найважливішу роль. Саме тому росіянин Ігор Садов з Ростова-на-Дону, який виступав на автомобілі ВАЗ- двадцять один десять, навіть використовував закис азоту для підвищення потужності свого двигуна. Ігор вже не вперше приїздить до Маріуполя, він тричі вигравав перегони на тутешній трасі. І цього року Ігор Садов став переможцем змагань у другому, третьому та четвертому класах. Садов: "Тут очень добрые отношения, трасса нравится, стараемся приезжать и выигрывать. Этот спорт очень дороой, машина меняется каждый год." Марку господарів перегонів підтримав маріуполець Георгій Клітотехніс. На автомобілі Таврія за номером двадцять дев"ять він переміг усіх суперників у першому класі, де змагалися авто з об"ємом двигуна до тисячі чотирьохсот кубічних сантиметрів. Це не перший успіх Георгія на маріупольських перегонах, до цього року він тут двічі пеермагав тпа двічі ставва другим призером змагань. Клітотехніс: "В этом году доработал коробку, облегчил машину иготов к бою. Мариупольская трасса сравнима с бердянской, в Новотроицком короче. Здесь трасса готова на сто процентов."