В суботу двадцять другого серпня футбольний клуб "Іллічівець" вдома в рамках п"ятого туру Прем"єр-ліги прийматиме симферопольську "Таврію". До матчу готуються не лише футболісти, а й активні маріупольські вболівальники. Нещодавно група активних маріупольських вболівальників "М9" відсвяткувала своє дворіччя. Вперше вони з"явилися на дев"ятому секторі стадіону "Іллічівець" третього серпня дві тисячі сьомого року на матчі маріупольської команди з клубом "Кримтеплиця" в першій лізі. Тоді їх було лише декілька з декількома простими банерами. Проте з кожною грою команди, група змінювалася кількісно і якісно. Тепер на дев"ятому секторі кожного матчу збираються близько шестидесяти людей, які під час гри створюють справжнє фанатське шоу. А на останньому домашньому мачті "Іллічівця" в минулому сезоні вболівальники з дев"ятого сектора взагалі спромоглися здивувати всю футбольно-фанатську Україну. Ігор Харченко - вболівальник групи "М9": "Пошили буковку первую "М", после которой сказали: "А представляете, пошить слово Мариуполь, начиная с этой буковки" Потом в один вечер решили, мы должны это сделать ради лбимой команды, команда в том сезоне чуть ли не вылетела из из высшего дивизиона" А шоу на один з перших матчів нового сезону Прем"єр-ліги проти донецького "Шахтаря" було ще маштабнішим за дев"ять величезних синьо-помаранчевих літер. Але крім яскравої візуальної підтримки футболістів під час матчів вболівальники групи "М9" завжди шукають шляхи для залучення нових людей на фан-сектор. Нещодавно вони вирішили створити власне друковане видання, для якого власноруч створюють матеріали. Розповсюджується видання серед вболівальників, футболістів і тих людей, хто є потенційним фаном. Олексій Одинцов - вболівальник групи "М9": "Популяризация футбола, популяризация своего клуба и города. В первую очередь очень бы хотелось, чтобы это стало массовым пректом, и выходило не в экземплярах от 50 до 100 штук, а выходило в промышленных вариантах, более 1000 штук". До найблищого матчу "Іллічівця" проти симферопольської "Таврії" вболівальники готують новий випуск газети. Також нещодавно вони почали використовувати ще один новий візуальний засіб агітації нових вболівальників - так звані стікери - малюнки з використанням кольорів рідної команди, надруковані на налипках. Олексій Одинцов: "Выполнить стикеры не сложно, главное иметь сноровку в использовании программ Фотошоп и прочих для того, чтобы сделать какую-то определенную модель . Когда модель готова, то уже распечатываем и расклеиваем по городу, на остановках, в местах массового скопления людей". Ми живемо майже в напівмільйонному місті, і як засвідчили матчі Євро-2009, маріупольський стадіон може бути заповненим вщерть. Проте матчі Прем"єр-ліги відвідують дуже мало людей. Так бути не повинно, вважають фанати, і тому усіх закликають завтра прийти на "Іллічівець" задля активної підтримки маріупольських футболістів. Ігор Харченко: "Конечно, когда стадион полный, но когда стадион делает атмосферу своими песнями и кричалками, хочется, чтоб наши мариупольцы приехали и поддержали свою команду активно". Матч проти симферопольської "Таврії" розпочнеться о двадцятій годині. Ольга Єфименко